توجه توجه عرفان دیس شد./.
نوشته شده توسط : محمد اس رو

دوباره من اومدم جلو پام پاشید/ عرفان تو باید عقب وایسی/میخوام یه کاری کنم فراموشی بگیری/تو باید تندیس منو بغل بگیری/نزار یکاری کنم درجا بمیری /براوایسادن جلو من باید یه لشکر دست بگیری/توهمیشه رویاهات کوره/ولی بدون توراه پیشرفت من پرنوره/کور کنندس  نیا جلوتر جوجه/برو بارویاهات زندگیتوسر کن/ماهم میشینیم اون بالامیگیم مرد شد/باید یه فرقی بین منو تو باشه بس کن/نظری که توسرمونه هنوز تو راهشیم/واسه این که نرسیم بهش توچاه بچین ./خوشتون اومد نظر بدید ././بس





:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: